ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 3 پست ] 
نويسنده پيغام
 موضوع پست: انواع تبلیغات اینترنتی
پستارسال شده در: سه شنبه 10 آذر 1394, 11:50 am 
عضو مهمان
عضو مهمان
نماد کاربر
آفلاين
تاريخ عضويت:يکشنبه 24 آبان 1394, 8:49 am
پست ها :
3 پست
تشکر کرده اید:
0 مرتبه
تشکر شده:
3 مرتبه در 2 پست ها

محل تولد: tehran

انواع تبلیغات اینترنتی


 


تبلیغات در نتایج جست‏وجو
(SERP Ads)


نوعی از تبلیغات متنی، تبلیغ در صفحه‌ی نتایج موتورهای جست‌وجو (Search Engine Results Page Advertising) است. حتما در زمان جست‌وجو در گوگل با نتایجی مواجه شده‌اید که با پس‌زمینه‌ی متفاوتی با نتایج اصلی و در بالا و کنار صفحات نمایش داده می‌شوند. این نتایج در واقع تبلیغات سفارش داده شده به گوگل و مرتبط با موضوع جست‌وجوی شما هستند. برخی موتورهای جست‌وجو همچون گوگل از شیوه‌ی نمایش تبلیغات مرتبط در نتایج جست‌وجو برای درآمدزایی استفاده می‌کنند.


هنگامی که شما در جست‌وجوی موضوعی هستند، تبلیغ متنی چند آگهی‌دهنده که تبلیغاتی در موضوع مربوط به‌جست‌وجوی شما سفارش داده‌اند، در بالای بخش نتایج نمایش داده می‌شود. مثلا اگر موضوع «میزبان وب» را در گوگل جست‌وجو کنید، علاوه بر صفحات وب مرتبط، آگهی‌های مربوط به چند شرکت ارائه خدمات میزبانی وب نیز شبیه به نتایج مقالات مرتبط برای شما نمایش داده می‌شود. تعدادی از شرکت‌های ایرانی در حوزه‌ی آی.تی در سال‌های اخیر تبلیغات این‌چنینی را به‌گوگل سفارش داده‌اند.



تبلیغات پاپ.آپ
(Pop-up Ads)


صفحات ناخواسته‌ای که در هنگام باز کردن یک صفحه‌ی وب همراه آن باز شده و آگهی نمایش می‌دهند تبلیغات «پاپ.آپ» هستند. این صفحات معمولا در اندازه‌ای کوچک‌تر از صفحه‌ی استاندارد مرورگرهای اینترنتی هستند و با لود شدن صفحه‌ی اصلی، آنها نیز به‌طور اتوماتیک باز می‌شوند. این نوع تبلیغات از آنجایی که به‌صورت پیش‌بینی‌نشده همراه با برخی صفحات باز می‌شوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. برخی مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم می‌کنند که در هنگام مرور اینترنت جلوی نمایش همه‌ی صفحات پاپ.آپ گرفته شود. برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر به‌صورت پیش‌فرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع می‌کنند.


تبلیغات «پاپ.آندر» (Pop-Under) هم نوعی از تبلیغات پاپ.آپ هستند. پاپ.آندرها هم به‌صورت ناخواسته و به شکل یک صفحه‌ی مستقل از صفحه‌ی اصلی طراحی شده‌اند. اما پاپ.آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمی‌شوند، بلکه در زیر آن پنهان شده‌اند و هنگامی که صفحه‌ی اصلی بسته می‌شود، آنها باز می‌شوند.



تبلیغات آویزان
(Hover Ads)


در تبلیغات پاپ.آپ معمولا از طریق کد «جاوا اسکریپت» دستور باز شدن یک صفحه‏ی جدید «اچ.تی.ام.ال» همراه صفحه‏ی اصلی صادر می‏شد. ممانعت از نمایش تبلیغات پاپ.آپ از طرف برخی مرورگرهای اینترنتی و نوارهای ابزار باعث شد تبلیغ‏گران راه جدیدی برای نمایش آگهی‏های‏شان پیدا کنند. تبلیغات آویزان در واقع نوع جدید و دیگری از تبلیغات پاپ.آپ هستند که با استفاده از تکنولوژی صفحات اچ.تی.ام.ال دینامیک (DHTML) نمایش داده می‏شوند. در این نوع به‌ازای هر تبلیغ یک صفحه‌ی اچ.تی.ام.ال جدید در مرورگر باز نمی‌شود. این نوع تبلیغات درهنگام باز شدن صفحه‌ی اصلی، در قالب کادری به‌صورت آویزان و شناور روی صفحه قرار می‌گیرند و بخشی از آن را می‌پوشانند. این نوع تبلیغات هرچند از سوی مخاطب قابل چشم‌پوشی نیستند و حتما به رویت او می‌رسند، ولی برای برخی کاربران آزاردهنده هستند.


نوع دیگری از تبلیغات آنلاین که به آگهی‌های شناور (Floating Ads) نیز معروفند نیز شبیه به همین دسته هستند. آگهی‌های شناور پس از نمایان شدن به‌صورت اتوماتیک بر روی صفحه‌ی درخواستی کاربران، در مدت زمان معینی (به‌طور معمولل ۵ تا ۳۰ ثانیه) خود به‌خود بسته می‌شوند.



تبلیغات بینابینی
(Interstitial Ads)


صفحات وب بینابینی (Interstitials Webpages) قبل یا بعد از نمایش یک صفحه‌ی وب درخواستی به‌نمایش در می‌آیند. به‌عبارتی شما برای دیدن صفحه‌ی مورد نظرتان ابتدا باید این صفحات را ببینید. این‌گونه صفحات گاهی برای دریافت اطلاعات از کاربر و یا ارائه هشدار یا تایید به او و گاه برای نمایش آگهی درنظر گرفته می‌شود. در این حالت صفحه‌ی آگهی بین مخاطب و صفحه‌ی هدف قرار می‌گیرد و حتما به رویت او خواهد رسید. هرچند ممکن است این واسطه برای او خوشایند نباشد.


 


منبع


انواع تبلیغات اینترنتی



بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي E-mail  
کاربران زیر از شما کاربر محترم jahanema2015 به خاطر این پست تشکر کرده اند
h.karami (يکشنبه 15 آذر 1394, 4:41 pm)
 موضوع پست: Re: انواع تبلیغات اینترنتی
پستارسال شده در: شنبه 10 خرداد 1399, 1:25 am 
عضو مهمان
عضو مهمان
نماد کاربر
آفلاين
تاريخ عضويت:شنبه 10 خرداد 1399, 1:11 am
پست ها :
4 پست
تشکر کرده اید:
0 مرتبه
تشکر شده:
0 مرتبه در 0 پست

محل تولد: mashhad

تولید لیوان کاغذی و تولید ظروف یکبار مصرف بسیار سودآور است. همانطور که میدانید در گذشته لیوان های پلاستیکی و شیشه ای مورد استفاده بود اما به دلایلی، چاپ لیوان کاغذی جایگزین این لیوانها شد. دستگاه لیوان کاغذی حدود ۱٫۲ * ۲٫۵  ابعاد دارد که بابت هر دستگاه فضای تقریبی  حدود ۵۰ تا ۱۰۰ متر مورد نیاز می باشد. این معیار با در نظر گرفتن فضا برای دستگاه تولید لیوان کاغذی، مواد اولیه لیوان کاغذی  و انبار محصولات است. در این مقاله به فرایند تولید لیوان کاغذی می پردازیم:


فرآیند تولید لیوان کاغذی


توسط دستگاه روكشدار كننده ماده پلی اتیلن دار كاغذ، روكش می شود. اگر كاغذ به صورت یك طرفه روكش شود آن را سینگل و در شرایطی كه دو طرف روكش شود آن را دابل می گویند. سپس، كاغذ روكشدار در ابعاد سفارش داده شده برای تولید بدنه ظروف برش داده شده و بعد از آن توسط دستگاه چاپ، چاپ طرح های دلخواه بر روی صفحه كاغذ انجام می شود. با استفاده از دستگاه های تولید ظروف یكبارمصرف كاغذی، ظروف مورد نظر به صورت اتوماتیك تولید می شود. برای هر دستگاه یك اپراتور كافی است وظیفه این اپراتور قرار دادن كاغذ استروك شده ظروف در محل ورودی دستگاه و ورل كف ظروف در محل تعبیه شده و سپس جمع آوری ظروف تولید شده است.


منبع : لیوان کاغذی ساحل جنوب


_________________
شرکت آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي E-mail  
 موضوع پست: Re: انواع تبلیغات اینترنتی
پستارسال شده در: سه شنبه 27 آبان 1399, 8:07 am 
عضو مهمان
عضو مهمان
نماد کاربر
آفلاين
تاريخ عضويت:شنبه 10 خرداد 1399, 1:11 am
پست ها :
4 پست
تشکر کرده اید:
0 مرتبه
تشکر شده:
0 مرتبه در 0 پست

محل تولد: mashhad

مرحله به مرحله تا تولید لیوان کاغذی


مراحل تولید لیوان کاغذی



اصلی ترین ماده مورد نیاز تولیدکنندگان لیوان کاغذی، چوب است. چوب که یک منبع تجدیدپذیر است می تواند از همه ی جنگل هایی که مطابق استاندارد هستند، تهیه شود. امروزه ایده ها و افکار مختلفی درباره ی نحوه ی ساخت لیوان های کاغذی و تاثیر آن ها بر محیط وجود دارد. در این پست به ارائه اطلاعاتی درباره ی چگونگی تولید کاغذ لیوان کاغذی و تجدید پذیری آن می پردازیم.


بیشتر مواد غذایی، نوشیدنی ها، میان وعده ها در بسته بندی کاغذی سرو می شوند و واضح است که کاغذ در زندگی روزمره ما نقشی اساسی دارد. لیوان های کاغذی از چوب درختان که با طبیعت سازگار هستند تولید می شود، در ادامه به ارائه توضیحاتی از نحوه ی تبدیل چوب به کاغذ می پردازیم.


ساخت تفاله


پس از قطع درختان، آن ها را به کنده تبدیل می کنند  و بعد از طریق یک فرآیند مکانیکی، کنده ها به تفاله تبدیل می شوند. تفاله به دستگاه تسویه خورانده می شود و در آنجا در یک محلول شیمیایی در دمای بالا (در مخلوطی از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم) پخته می شود.


كتك زدن


در این قسمت از فرآیند تبدیل چوب به کاغذ، خمیر باقیمانده تحت فشار و کوبیدن قرار می گیرد. در طول این مرحله، مواد مکمل مختلفی مانند گچ، خاک رس یا مواد شیمیایی مانند اکسید تیتانیوم به تفاله اضافه می شوند. این مواد افزودنی تاثیر زیادی روی تیرگی و سایر کیفیت محصول نهایی می گذارند.


خمیر کاغذ


خمیر کاغذ بر روی صفحه مشبک قرار داده می شود و با کمک یک نوع غلتک فشرده می شود. پس از خشک شدن خمیر کاغذی و فشرده شدن آن، از روی یک سری استوانه های بخارپز عبور داده می شود تا اینگونه رطوبت باقی مانده در خمیر از بین برود.  پس از خشک شدن کامل، کاغذ بر روی حلقه های بزرگ پیچیده می شود.


کاغذهای مورد استفاده برای چاپ لیوان کاغذی


هنگام چاپ لیوان کاغذی، کاغذهایی که برای ساخت آنها استفاده می شود، می تواند انواع مختلفی از گواهینامه ها را داشته باشد. این گواهینامه ها می توانند بر میزان هزینه، تأثیرات زیست محیطی کاغذ و … تاثیر بگذارد.


کاربردهای لیوان های کاغذی 


ساحل جنوب یکی از مطرح ترین تولید کنندگان لیوان های کاغذی در کشور ایران می باشد، این مجموعه لیوان کاغذی با کیفیت با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید میکند و در تولید و چاپ تمام ظروف کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می نماید تا ظروف کاغذی در برابر سرما و گرما مقاومت پیدا کند و از نفوذ چربی ها محفوظ بماند.


 


منبع : https://blogs.umass.edu/sgladingdilo/2020/10/21/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%84%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0%db%8c/


_________________
شرکت آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي E-mail  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 3 پست ] 


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشاوره تبلیغات اینترنتی

jahanema2015

0

623

يکشنبه 1 آذر 1394, 8:09 am

jahanema2015 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. نکاتی خواندنی درباره فروشگاه های اینترنتی

Farahnaz_J

0

617

دوشنبه 18 آبان 1394, 1:27 pm

Farahnaz_J نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. چگونه صفحات اینترنتی را مخفیانه مشاهده کنیم؟

ariaazizi

0

493

يکشنبه 19 خرداد 1392, 8:11 am

ariaazizi نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. انواع طراحی سایت

jahanema2015

0

684

يکشنبه 24 آبان 1394, 8:59 am

jahanema2015 نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

كاربران آنلاين: bing [bot]


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
MilajerdSoftwareGroup Powered by: M.S.G | base on: phpbb 3.0.12 | Persian translator: Maghsad
phpBB SEO